IKASTETXEKO ZUZENDARI ARITZEKO HASIERAKO PRESTAKUNTZA-IKASTAROA 2014EKO EKAINA
EKAINA 2014
Egunak: 2, 3, 4, 5, 6 eta 12.
Iraupena: 40 ordu guztira, 2 , 6 eta 18an 09:00etatik 15:00etara eta 3, 4 eta 5an 09:00etatik 17:00etara.
Lekua: ACEX - San Ignazio. Asturias kalea 9 - 48015 - Bilbo
|
EKAINA 2014
Egunak: 9, 10, 11, 12, 13 eta 17.
Iraupena: 40 ordu guztira, 9 , 13 eta 18an 09:00etatik 15:00etara eta 10, 11 eta 12an 09:00etatik 17:00etara.
Lekua: Lasarteko Berritzegunea Lasarte.
IKASTAROAREN HELBURUA: Zuzendaritzako eginbeharrak eraginkortasunez gauzatzeko beharrezkoak diren gaitasun profesionalak lantzea eta nork bere gain hartzea arrakasta bermatuz.
HELBURUAK:
· Zuzendaritzak duen garrantziaz jabetzea, betiere, ikasleek ikasi eta arrakasta izan dezaten ikastetxea eraginkortasunez eta ardura handiz kudeatzeko orduan.
· Ereduak eta sistemak ezagutzea; eta ekintza-teknika nahiz arau zehatzak aplikatzea.
· Zuzendaritzako funtzio hauek gauzatzeko gaitasuna lantzea: diagnostikoa, planifikazioa, baliabideen kudeaketa, erabakiak hartzea eta ezartzea, eta ebaluazioa egitea.
· Zuzendaritza-proiektua aztertu, eta behar izanez gero, egin beharreko aldaketak txertatzea.
EDUKIAK / DIMENTSIOAK
· Hezkuntza ‐ komunitateko eragileek zer behar duten eta zer espero duten
aztertzea eta ikastetxearen ingurua analizatzea.
· Lerro estrategikoak zehaztea eta, behar izanez gero, bultzatzea,
Zuzendaritza proiektuaren eta ikastetxeko proiektuen bitartez (IHP, ICP,urteko planak eta memoriak, AJA, eta ikastetxeko jarduera antolatzeko beste baliabide batzuk), antzemandako beharrei erantzuna emateko.
· Hezkuntza ‐ erantzuna berrikustea eta egokitzea, ingurua aintzat hartuta, eta
ikastetxea garatzeko aukerak bilatzea.
· Ikastetxean giroa eta bizikidetza positiboak lortzeko bideak abian jartzea.
· Aurrez adostutako proiektuekin koherentzian zuzentzea ikastetxea, indarreanden legediaren arabera.
· Irakasleen artean talde‐lana sustatzea.
· Zuzendaritza‐taldearen lidergoa, erantzukizunak eskola‐erakunde guztian
banatzea, eta irakasleen inplikazioa eta konpromisoa bultzatzea.
· Beraien lanean hobetzeko prestatzea eta lidergo‐portaera positiboak
agertzea. Irakasleek prestakuntzan eta berrikuntzan parte har dezaten
sustatzea.
· Ikastetxeko baliabideak modu eraginkorrean kudeatzea eta administratzea.
· Aniztasunaren arretarako neurriak sustatzea.
· Bitartekoak jartzea, irakasleek ikasleen tutoretza eta orientazioa bete
ditzaten.
· Ikas‐ eta irakaskuntza‐prozesuak hobetzeko beharrezkoak diren
curriculum‐neurriak bultzatzea.
· Ikasleen hezkuntzari buruzko informazioa ziurtatzea familiei, eta horretan
beraiek ere ardura badutela sustatzea.
· Ikasleen, familien, eta administrazioko eta zerbitzuetako langileen
inplikazioa eta konpromisoa sendotzea, ikastetxeko antolaketan eta
funtzionamenduan eragin dezaten.
· Inguruko beste ikastetxe, erakunde, zerbitzu, enpresa eta pertsona
batzuekin elkarlana bultzatzea.
· Administrazioaren ordezkari izatea hezkuntza‐komunitatearen aurrean; eta
hezkuntza‐komunitatearen ordezkari Administrazioaren aurrean.
· Ikastetxearen programei buruz eta antolaketari eta funtzionamenduari
buruz barne‐ebaluazioak sustatzea; eta kanpoko ebaluazioetan laguntzea.
· Kanpo‐ eta barne‐ebaluazioaren emaitzak erabiltzea, baliabide gisa,
curriculumaren eta antolaketaren esparruan hobekuntzak egite aldera,
ikasleei ematen zaien hezkuntza optimizatzeko.
METODOLOGIA
· Parte-hartzea, elkarrizketa eta elkarlana ardatz dituzten gaitasunak garatzeko oinarritutako metodologia. Hainbat ezagutza-motetan oinarritutako metodologia: parte-hartzaileen ezagutzan, teorietatik eta ikerketetatik eratorritako ezagutzan, praktikatik eta esperientziatik sortutako ezagutzan, eta parte-hartzaileek, elkarlanean, ikastaroan sortzen duten ezagutzan.
· Elkarrizketa-azalpenak, banakako lana, talde handitan nahiz txikitan.
· Dinamika parte-hartzaileak, eztabaidak eta kasuak aztertzea.
· Partekatzearen, hausnartzearen eta adituak diren pertsona batzuen ekarpenen bidez ikastea.
· Saioetan landutako gaiak banaka eta egunero lantzea. Zuzendaritzako proiektua aztertu eta, beharrezkoa bada, egoki diren aldaketak egitea.
EBALUAZIOA
Ebaluazioa ikastaroko funtsezko elementuetako bat da, eta bi mailatan egingo da.
1.- Ikastaroaren antolamendua eta funtzionamendua hobetzeko: saioak egunero ebaluatuko dira. Ikastaroa amaitzean, ebaluazio orokorra egingo da. Ebaluazio horretan ikastaro osoari buruzko informazioa sortuko da, gerora egingo diren beste ikastaro batzuetarako erabilgarri izango dena.
Beren beregi sortutako ebaluazio-batzorde batek ikastaroaren etenik gabeko jarraipena egingo du.
2.- Parte-hartzaileek ikastaroa gainditzea:
Kalifikazio-batzorde bat izendatuko da parte-hartzaileak ebaluatzeko, eta irizpide hauek hartuko ditu kontuan hori egiteko:
· Ikastaroko jardueretan, dinamiketan eta batzordeetan parte hartzea, inplikatzea eta horietara guztietara joatea. Kontuan hartuko dira ikastaroa eman duten koordinatzaileek egindako txostenak, prestakuntza-ikastaroan parte hartu duen pertsona bakoitzak egindako lanari buruzkoak.
· Parte-hartzailearen azken memoria txostena. Ikastaroa amaitzen denean, parte hartzaile bakoitzak, azterlan praktiko bat aurkeztu beharko du. Lan horretan, ikastaroko ekarpenak kontuan hartuta, zuzendaritzako proiektuak aztertu eta baloratu beharko dituzte, nork berea. Bestalde, aldaketak eta lehendik dauden proposamenak (erabilgarritzat eta baliozkotzat jotakoak) azaldu beharko dituzte.
MATERIALAK :
Ekainaren 2a Ekainaren 9a
Ekainaren 3a Ekainaren 10a
Ekainaren 4a Ekainaren 11a
Ekainaren 5a Ekainaren 12a
Ekainaren 6a Ekainaren 13a
MATERIAL OSAGARRIAK :
BIZKAIA
ekainaren 2a kontaketa eta ebaluazioa
ekainaren 3a kontaketa eta ebaluazioa. Material osagarriak FEAE, BiHE, Sarean
ekainaren 4a kontaketa eta ebaluazioa Material osagarriak Ikuskaritza eta Berritzeguneak
ekainaren 5a kontaketa eta ebaluazioa Material osagarriak Neli Lekeitio HLHI eta Toki Alai BHI (Irun)
Administraziorako galderak eta iradokizunak
ekainaren 6a kontaketa eta ebaluazioa Material osagarriak
Partaideen datuak eta argazkiak Eskaneatutako materialak
Zuzendarien zereginaren zerrenda
Delegaritzara egindako bisita egunean jasotako materialak
EBALUAZIOA BIZKAIA
LASARTE
ekainaren 9a kontaketa eta ebaluazioa
ekainaren 10a kontaketa eta ebaluazioa Material osagarriak FEAE, BiHE, Sarean
ekainaren 11a kontaketa eta ebaluazioa Material osagarriak Ikuskaritza eta Berritzeguneak, beste batzuk
ekainaren 12a kontaketa eta ebaluazioa Material osagarriak Neli Pedro Mª Otaño (Zizurkil) eta
Toki Alai BHI (Irun)
Administraziorako galderak eta iradokizunak
ekainaren 13a kontaketa eta ebaluazioa Material osagarriak
Eskaneatutako materialak
Zuzendarien zereginaren zerrenda
Partaideen datuak
EBALUAZIOA LASARTE
16 Y 17 DE Junio. Formación en castellano . Materiales
No hay comentarios:
Publicar un comentario